Ode To My Family - Cranberries (크랜베리스) ~~~ ♬
 

Ode To My Family - Cranberries (크랜베리스)  ~~~ ♬






Understand the things I say
Don't turn away from me
'Cause I spent half
my life out there
You wouldn't disagree
내가 말하는 것들을 이해해세요
나에게 등을 돌리지 마세요
왜냐면 난 그곳에서
내 삶의 절반을 보냈기 때문에요
당신은 동의치 않으려 하지요

Do you see me? do you see?
Do you like me?
Do you like me standing there?
Do you notice? do you know?
Do you see me? do you see me?
당신은 나를 보시나요? 나를 보시나요?
당신은 나를 좋아하세요?
그곳에 서있으면서 나를 좋아하세요?
당신은 나를 아시나요? 나를 아시나요?
당신은 나를 보시나요? 나를 보시나요?

Does anyone care
Unhappiness, where's when I was young
And we didn't give a damn
'Cause we were raised
To see life as a fun
and take it if we can
그 누구보다도
내가 어렸을 땐 난 그곳에서 불행했었지요
그렇지만 우린 나쁘게 말하지 않았어요
왜냐면 우린 멀리 있는 곳을 동경하며 자라왔고
우리가 그곳을 갈 수
있으리라 믿었기 때문이에요

My mother, my mother she hold me
Did she hold me, when I was out there
My father, my father, he liked me
Oh he liked me, does anyone care
나의 어미니가 나를 붙잡았어요
내가 그곳을 벗어나려면 나를 붙잡았지요
나의 아버지는 나를 좋아했어요
그는 그 누구보다도 나를 좋아했어요

Understand what I've become
It wasn't my design
And people everywhere
think Something better than I am
But I miss you, I miss
내가 성장했을 때를 이해하세요
그것은 나의 바램이 아니었어요
그리고 모든 사람들은
지금보다 더 나은 나를 기대했지요
그러나 난 당신을 그리워합니다

'Cause I liked it, I liked it
When I was out there
Do you know this, do you know
You did not find me,
you did not find
왜냐면 내가 그곳밖에 있던
그때를 좋아하기 때문이지요
그리고 당신은 이걸 알지요, 당신은 알아요
당신은 나를 찾지 못했다는 것을,
당신은 나를 찾지 못했다는 것을
Does anyone careUnhappiness,
where's when I was young
And we didn't give a damn
'Cause we were raised
To see life as a funand take it if we can
그 누구보다도
내가 어렸을 땐 난
그곳에서 불행했었지요
그렇지만 우린 나쁘게 말하지 않았어요
왜냐면 우린 멀리 있는 곳을
동경하며 자라왔고 우리가 그곳을 갈 수
있으리라 믿었기 때문이에요

My mother, my mother she hold me
Did she hold me, when I was out there
My father, my father, he liked me
Oh he liked me, does anyone care
Does anyone care
나의 어미니가 나를 붙잡았어요
내가 그곳을 벗어나려면 나를 붙잡았지요
나의 아버지는 나를 좋아했어요
그는 그 누구보다도 나를 좋아했어요
그 누구보다도















출처 : 사랑산
글쓴이 : 심규한 원글보기
메모 :

+ Recent posts